Robot Süpürge Genel SSS


Bu makale şu modeller için geçerlidir: X50 Ultra Complete, X40 Ultra, L40 Ultra, L20 Ultra, L10s Pro Gen 2, L10s Pro, L10s Ultra, L10s Plus, L10s Pro Ultra, L10 Ultra, L10 Prime, L10 Pro, D10 Plus Gen 2, D10 Plus, D10s, D10s Pro, D9 Max Gen 2, D9 Max, vb.

Q1:Robot paspas yapmazsa/haritalarım ıslanmazsa, su çıkmazsa ne yapmalıyım?
(1)Su Deposu Düzgün Takılmamış Olabilir Su deposunun düzgün takılıp takılmadığını kontrol edin, eğer takılmadıysa bir tıklama duyana kadar sıkıca basarak su deposunu yeniden takın.
(2)Su Çıkışı Olmuyor Paspas pedini bezi takmadan takın. Uygulamayı vakum ve paspas / paspas moduna ayarlayın. Bu durumda yerde su damlacıklarının görünüp görünmediğini kontrol edin. Su damlacıkları gözlemlenirse, su deposu normal şekilde çalışır.
(3)Kireç veya deterjan kristalizasyonu nedeniyle tıkanma Kullanıcının su deposu için deterjan kullanıp kullanmadığını kontrol edin: Deterjan kullanılmışsa: Suyun içinde kristaller oluşabilir bu durumda doğrudan su deposunu değiştirilmeli. Deterjan kullanılmadıysa: Tankın su çıkışını temizlemek için bir tel / cımbız veya benzer bir alet kullanın Su aktığında, su çıkışının normal olup olmadığını kontrol etmek için depoyu yeniden takın ve paspas modunu test edin.
(4)Su Deposunda Eksik Mıknatıs Su deposunun köşesinde bir mıknatıs olup olmadığını kontrol edin, mıknatısın mevcut olup olmadığını doğrulamak için metal bir nesne kullanabilirsiniz.

Q2:Robot neden otomatik tahliye görevlerini gerçekleştirmeden üsse geri dönüyor?
Lütfen uygulamayı kontrol edin, Rahatsız Etmeyin Modunu açarsanız, robotun otomatik tahliye görevlerini gerçekleştirmesi engellenecektir.

Q3:Lazer sensör hatası sorunu nasıl çözülür?
(1)Işık radar sensörünün üst kapağını kontrol ederek geri tepmenin normal olup olmadığını doğrulayın.
(2)LDS'nin dönen kısmında, dönüşü etkileyebilecek yabancı cisimler veya saç olup olmadığını kontrol edin. Varsa, temizlemeye çalışın.
(3)Robotu yeniden başlatın ve tekrar deneyin.

Q4:Müşteri bir aylık kullanımdan sonra robotu açamadığında ne olur (X40/X50 serisi için)?
Lütfen ilk kullanımda ağı yapılandırıp yapılandırmadığınızı kontrol edin, yapılandırmadıysanız lütfen robotu sıfırlayın ve tekrar deneyin, yazılımı daha sonra optimize edeceğiz


Q5:Wi-Fi'ye bağlanamama sorunu nasıl çözülür?
(1) Ev ağının normal çalıştığını kontrol edin.
(2)Robotun güçlü Wi-Fi sinyali olan bir alanda bulunduğundan emin olun.
(3)Robot yalnızca 2,4 GHz frekans bandı Wi-Fi'ye bağlanabilir; 5 GHz frekans bandını desteklemez.
(4)Uygulamanın internet erişimi, konum ve diğer izinlerinin açıldığından emin olun. İzinlerin kapalı olması ağ yapılandırmasının başarısız olmasına neden olabilir.
(5)Ağ yapılandırması hala başarısız olursa, robotu ve yönlendiriciyi yeniden başlatmayı deneyin.

Q6:Toplama torbasını ne sıklıkla değiştirmeliyim?
Toz toplama torbasının dolu olup olmadığını kontrol edin ve gerekirse yenisiyle değiştirin. Torbanın 8-10 haftada bir değiştirilmesi tavsiye edilir. Eğer toz torbası dolu değilse, tabanın altındaki otomatik boşaltma deliğinin veya hava kanalının tıkalı olup olmadığını kontrol edin ve tüm tıkanıklıkları giderin.

Q7:Robot artık etkili bir şekilde temizlemiyorsa veya geride toz bırakıyorsa ne yapmalısınız?
Toz haznesi dolu olabilir. Lütfen toz haznesini temizleyin.
Filtre tıkanmış olabilir. Lütfen filtreyi temizleyin.
Ana fırçaya yabancı bir nesne takılmış olabilir. Lütfen ana fırçayı kontrol edip temizleyin.

Q8: Robot neden Wi-Fi'ye bağlanamıyor?
Wi-Fi bağlantısında bir sorun olabilir. Wi-Fi'yi sıfırlayın ve Dreamehome uygulamasının en son sürümünü indirin, ardından yeniden bağlanmayı deneyin.
Konum izni açık olmayabilir. Lütfen Dreamehome uygulamasında konum izninin etkinleştirildiğinden emin olun.
Wi-Fi sinyali zayıf olabilir. Robotun iyi Wi-Fi kapsama alanına sahip bir yerde olduğundan emin olun.
5 GHz Wi-Fi desteklenmez. Lütfen robotunuzun 2,4 GHz Wi-Fi'ye bağlandığından emin olun.
Wi-Fi kullanıcı adı veya şifresi yanlış olabilir. Lütfen doğru kullanıcı adı ve şifreyi girin.

Q9:Robot hareket ettirildikten sonra neden şarj istasyonuna geri dönmüyor?
Robot taşındığında kendisini yeniden konumlandırabilir veya çevresini yeniden haritalandırabilir. Eğer robot şarj istasyonundan çok uzaktaysa otomatik olarak geri dönemeyebilir. Bu durumda, robotu manuel olarak şarj istasyonuna yerleştirmeniz gerekir.

Q10:Robot neden şarj olamıyor?
Şarj istasyonuna güç gelmiyor olabilir. Güç kablosunun her iki ucunun da doğru şekilde takıldığından emin olun.
Zayıf bağlantı olabilir. Şarj istasyonunun ve robotun şarj kontaklarını temizleyin.

Q11:Robot neden çalışmadı?
Robotu kapatıp yeniden açmayı deneyin.

Q12:Robot neden kendi etrafında dönüyor?
(1) Radar sensörünün dönüşünün normal olup olmadığını gözlemleyin.
(2) Eğer normal şekilde dönmüyorsa, radar sensörünün yabancı maddelere veya saça sıkışıp sıkışmadığını kontrol edin, varsa temizleyin ve tekrar çalıştırın.
(3) Robotu yeniden başlatıp tekrar deneyin.
(4) Sorun devam ediyorsa, müşteri hizmetleri ve satış sonrası destekle iletişime geçin.

Q13:Robotu şarj istasyonunda bırakmak, zaten tamamen şarj olmuşsa güç tüketir mi?
Robot tamamen şarj olduktan sonra şarj istasyonunda bırakmak çok az elektrik tüketir ve pil performansının korunmasına yardımcı olur.

Q14:Çok katlı haritalar nasıl kullanılır?
(1) Robotu ve şarj tabanını ilgili yere veya yeni ortama taşıyın. Şarj tabanını güç kaynağına bağlayın ve robotu şarj tabanına yerleştirin.
(2) Uygulamadaki harita yönetimine tıklayın, çok katmanlı harita anahtarını açın ve yeni bir harita oluşturmak için + işaretine tıklayın.
(3) Yeni ortamın haritasını oluşturmak için temizlemeye başlamayı veya hızlı bir harita oluşturmayı seçebilirsiniz.
(4) Robotun şarj istasyonundan harita oluşturmayı tamamlamasını ve şarj istasyonuna dönmesini bekleyin. Bu süreçte yeni çevre haritası oluşturulur.
(5) İlgili ortamı temizlemek için robotu ve şarj istasyonunu o ortama taşıyın, APP harita yönetiminde ortamın haritasını seçin ve temizlemeye başlamak için tıklayın.
(6) Eğer robot yeni bir ortama geçerse ve harita ortamı seçmezse, haritada hata oluşabilir ve harita kaybolabilir. Temizliğe başlamadan önce robotun bulunduğu ortamın haritayla uyumlu olduğundan emin olun.

Q15:Yol planlaması neden her zaman tutarsız?
Robot her temizlik yaptığında otomatik olarak bir rota planlar. Ortamdaki ufak değişiklikler yol planlamasında tutarsızlıklara neden olabilir. Teşekkür ederim!


DAHA:

sorun çözülmediyse lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin
Çağrı Merkezi:0850 762 0100
WhatsApp:0850 762 0100
Servis için: servis_tr@dreame.tech
Pazartesi - Cumartesi: 9:00-18:00, Pazar: 10:00 - 16:30