Adım 2: "Ben" bölümünde "E - Garanti" yi bulun.
Not:
Uygulamaya giriş yapmak için kullandığınız e - posta adresinin, uzmanıksız garantiyi satın aldığınız resmi web sitesinde kayıt olduğunuz hesabın e - posta adresiyle aynı olduğundan emin olun.
Uygulama yalnızca cep telefonunuzla kaydedilmişse, resmi web sitesi hesabının e - posta adresini önceden bağlayın.
Adım 3: "Aktivasyon" a tıklayın.
Adım 4: Önceden satın alınan ürünü seçin ve modelin doğru olduğunu doğrulayın.
Adım 5:"Aktivasyon" a tıklayın ve sayfa aktivasyonun başarılı olduğunu gösterecektir (lütfen not edin ki, aktivasyon sonrasında iade mümkün değildir). Başarılı aktivasyon sonrasında, uzmanıksız garanti tarihinizin güncellendiğini ve doğru olduğunu kontrol edin.
C: 1. Ürünün garanti süresi dolmuş.
2. Ürünün garanti süresi zaten uzatılmış.
3. Cihaz modeli, satın alınan garanti uzatması için uygun olan modelle uyuşmuyor.
gilt.
Bu uzmanıksız garanti hizmeti ("Uzmanıksız Garanti"), Dreame tarafından yalnızca belirli Dreame
ürünlerinin
orijinal satın alıcısına sağlanmaktadır.
Uzmanıksız garanti, Dreame ürünlerinin orijinal garanti süresini, Dreame Sınırlı Garanti şartlarına
bağlı olarak
uzatır (Daha fazla bilgi için
https://dreametech.com.tr/pages/aftersales-policy adresine bakınız.)
i. Hizmet periyodu boyunca Dreame veya yetkili bir servis merkezinin arızalı ürünü onarması veya değiştirilmesi (parça, emek veya diğer herhangi bir nedenle) için tüketiciye herhangi bir ücret alınmayacaktır.
e) Herhangi bir durumda, bu sınırlı garanti kapsamında Dreame'in ve tedarikçilerinin sorumluluğu, tüketicinin ürüne gerçekten ödemiş olduğu tutara veya mevcut değiştirme değeri (herhangi biri daha yüksek ise) kadar sınırlıdır.
Garanti uzatmaları ile ilgili sorgularınız veya talepleriniz için lütfen bize servis_tr@dreame.tech e-posta adresinden ulaşın.





























Australia
中国大陆
日本
Türkiye
Italia
Polska
Norway
Sweden
Finland
Denmark
Hungary
Czechia
Slovenia
Croatia
Switzerland