Satış Sonrası Politikası


1 Hedef
 
İade ve onarım gibi durumlarda şirketin yurt dışında sağladığı satış sonrası hizmet koşullarını sunma, bu standartlara ulaşma ve müşteri hizmetlerinin kalitesini artırma.
 
2.1 Kapsam
 
Bu politika, AB içerisindeki müşterilerin ürünlerimizi resmi çevrimiçi mağazamızdan ve resmi yetkili temsilcilerimizden/dağıtıcılarımızdan satın aldıktan sonra iade, değişim ve onarım gibi hizmetlerden faydalanabilmelerini güvence altına alır.
 
2.2 Tanımlar
 
Bu Politika kapsamında "Dreame Technology" veya "Dreame" Dreame Technology (Suzhou) Co., Ltd. ile bağlı şubelerini ifade etmektedir ve bundan böyle "ben" veya "biz" olarak anılacaktır. "Siz", bu Politikanın 2.3 numaralı Bölümünde belirtilen şekilde Ürün satın alan son kullanıcıları ifade eder ve yeniden satış amacıyla Ürün satın alan bayileri veya satıcıları kapsamaz.
 
2.3 Geçerli Ürünler
 
Bu Politika, (resmi web sitemiz, Indiegogo, Amazon ve AliExpress dahil olmak üzere) resmi çevrimiçi mağazalarımızda satılan elektrikli süpürge ve robot süpürgeler için geçerlidir.
 
3 Ürün ve Para İadeleri
 
Dreame Resmi Sitesinden satın alınan ürünler için, geçerli satın alma belgesinde, orijinal fişte veya faturada yazan satın alma tarihinden ya da teslimat tarihinden (teslimat tarihi satın alma tarihinden daha sonraysa) itibaren otuz (30) takvim günü içinde, herhangi bir neden belirtmeden Ürün ve Para İadesi Hizmeti talep edebilirsiniz. Bu durumda iade gönderim ücretinden sorumlu olursunuz.
 
Dreame Resmi Sitesinden satın alınan ürünler için, geçerli satın alma belgesinde, orijinal fişte veya faturada yazan satın alma tarihinden ya da teslimat tarihinden (teslimat tarihi satın alma tarihinden daha sonraysa) itibaren otuz (30) takvim günü içinde, üründe üretim kusuru varsa Dreame satış sonrası hizmetleri ekibiyle iletişime geçerek Ürün ve Para İadesi Hizmeti talep edebilirsiniz. Bu durumda iade işleminden doğan kargo ücretleri tarafımıza ait olacaktır. İade edilen ürünler elimize ulaştıktan sonra on dört (14) takvim günü içinde ürünü satın aldığınız miktar hesabınıza iade edilir.
 
Amazon, AliExpress ve diğer Platformların Çevrimiçi Resmi Mağazalarından satın alınan ürünler için lütfen platformun iade ve geri ödeme politikasına başvurun. Daha fazla bilgi için satıcıyla iletişime geçerek gerekli hüküm ve koşulların karşılanıp karşılanmadığını teyit edebilirsiniz.
 
Diğer yetkili Dreame satış kanallarından satın aldığınız ürünler için satıcıyla iletişime geçerek ürün ve ücret iadesi politikasını kontrol edin.
 
3.1 Ürün ve Para İadelerine İlişkin Notlar
 
1) Ürün ve para iadesi talep ederken lütfen geçerli bir satın alma kanıtı, fiş veya faturanız olduğundan emin olun. Ayrıca, ürüne ait orijinal ambalaj ve tüm aksesuarla birlikte verilen hediyeler de iade edilmelidir.
 
2) İade edilen mallar doğru şekilde paketlenmeli; iade edilen mal ve aksesuarların üzerindeki etiket ve çeşitli işaretler bozulmamış olmalı ve herhangi bir kurcalama veya aşınma belirtisi bulunmamalıdır. Varsa ürünle birlikte gelen hediyeleri de birlikte iade edin.
 
3) Malların iadesi sırasında lütfen ürünlerin tamamını (orijinal ambalaj, tüm aksesuarlar ve hediyeler de dahil olmak üzere) geçerli bir satın alma makbuzu, fiş veya fatura ile birlikte iade edin. Para iadesi sürecinin tamamlanmasından ilgili alacaklı sorumludur.
 
4) Ürünü iade etmeniz durumunda, verilen adrese göndermeniz ve nakliye ücretini önceden ödemeniz gerekir.
 
5) Satıcının onayı olmadan gönderilen izinsiz iadeler veya teslimat sırasında ödeme reddedilecektir.
 
6) İndirim amacıyla iade edilen malların başka ürünlerle birlikte satın alınmış olması durumunda para iadesi sürecinde ilgili indirimler geri çekilecek veya iade edilen tutardan düşülecektir.
 
3.2 Ürün ve para iadesi hizmeti, aşağıda belirtilen durumları kapsamamaktadır:
 
1) Geçerli bir satın alma kanıtı, fiş veya faturanın sağlanamaması veya bunların tahrif veya tadil edildiğine dair emareler bulunması.
 
2) Ürün ve para iadesi hizmetinin kaliteye ilişkin herhangi bir sorun olmaksızın talep edilmesi veya talebin geçerli bir iade nedeniyle geçerli satış makbuzu, fiş veya fatura ya da teslim tarihini takip eden 14 takvim gününden sonra gerçekleştirilmesi.
 
3) İade edilen ürünlerin, ambalajlarının, aksesuarların, hediyelerin ve kullanım kılavuzlarının eksik olması.
 
4) Ürünlerin, resmi kullanım kılavuzu ve rehberlerde belirtilenin dışında, izinsiz şekilde değiştirilmesinden, yanlış şekilde kurulmasında ve yanlış veya kötüye kullanımından doğan kalite sorunları ile ürünlerdeki kullanıcı kaynaklı hasarlar.
 
5) Ürün ve para iadesi talebinin onaylanmasından sonra ilgili ürünlerin takip eden 14 takvim günü içerisinde gönderilmemesi.
 
4 Değişim Hizmeti
 
Indiegogo ve Dreame resmi web sitesinden satın alınan ürünler için geçerli satış makbuzu, fiş veya fatura ile satın alma tarihinden veya (teslimat tarihi satın alma tarihinden daha sonraysa) teslimat tarihinden itibaren 30 takvim günü içerisinde Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Ürününüzde kaliteyle ilişkili sorunlar bulunuyorsa değişim hizmeti talep etmek üzere Dreame ekibiyle iletişime geçin. Kargo masrafları tarafımıza ait olacaktır.
 
Amazon ve AliExpress üzerinden satın alınan ürünler için lütfen ilgili platforma ait politikaları inceleyin. Daha fazla bilgi için satıcıyla iletişime geçerek gerekli koşulların karşılanıp karşılanmadığını teyit edebilirsiniz.
 
Resmi çevrimiçi mağazamızdan başka bir mağazadan satın alınan ürünler için değişim politikasını teyit etmek üzere lütfen satıcıyla iletişime geçin.
 
4.1 Değişim İşlemlerine İlişkin Notlar
 
1) Değişim talep ederken lütfen geçerli bir satın alma kanıtı, fiş veya faturanız olduğundan emin olun.
 
2) İade edilen mallar doğru şekilde paketlenmeli; iade edilen mal ve aksesuarların üzerindeki etiket ve çeşitli tanımlayıcılar bozulmamış olmalı ve herhangi bir kurcalama veya aşınma belirtisi bulunmamalıdır.
 
3) Malların değişimi sırasında lütfen ürünlerin tamamını (orijinal ambalaj ve tüm aksesuarlar da dahil olmak üzere) geçerli bir satın alma makbuzu, fiş veya fatura ile birlikte iade edin. Kontrol ve onay süreçlerinin ardından tarafınıza aynı modelde ve aynı teknik özelliklere sahip yeni bir ürün gönderilecektir.
 
4.2 Değişim talebi, aşağıda belirtilen durumlarda kabul edilmeyecektir:
 
1) Geçerli bir satın alma kanıtı, fiş veya faturanın sağlanamaması veya bunların tahrif veya tadil edildiğine dair emareler bulunması.
 
2) Değişim hizmeti için talebin geçerli satış kanıtı, fiş veya faturadaki satış tarihini ya da teslim tarihini takip eden 30 takvim gününden sonra gerçekleştirilmesi.
 
3) Değişim için gönderilen ürünlerin, dış ambalajlarının, aksesuarlarının ve kullanım kılavuzlarının bozulmuş olması.
 
4) Değişim için gönderilen ürünlerde ilgili tüm testler yapıldıktan sonra kaliteden kaynaklı herhangi bir sorun bulunamaması.
 
5) Tüm gerekli ve makul testler yapıldıktan sonra, ürünlerin resmi kullanım kılavuzu ve rehberlerde belirtilenin dışında, izinsiz şekilde değiştirilmesinden, yanlış şekilde kurulmasından ve yanlış veya kötüye kullanımından doğan kalite sorunları ile ürünlerdeki kullanıcı kaynaklı hata veya hasarlar bulunduğunun belirlenmesi.
 
6) Değişim talebinin onaylanmasından sonra ilgili ürünlerin takip eden 14 takvim günü içerisinde gönderilmemesi.
 
5 Ücretsiz onarım hizmeti
 
Garanti süresi içinde üründe kalite kaynaklı sorunların ortaya çıkması durumunda müşteri hizmetleri merkezi ile iletişime geçebilirsiniz. Kalite kaynaklı sorunlar doğrulandıktan sonra ücretsiz onarım hizmeti için başvurusunda bulunabilirsiniz.
 
garanti süresi
 
ürün
ana bileşenler
garanti süresi
elektrikli süpürge
Ana Gövde (Toz Haznesi, Ana Emiş Bağlantı Noktası, Ana Ünite, Metal Boru, Adaptör, Bağlantı Plakası, Ekran, Su Haznesi)
2 yıl
Motor (ana gövde motoru, akar temizleme fırçası motoru ve çoklu yüzey fırçası motoru)
2 yıl
Pil (AA/AAA piller dahil değildir)
1 yıl
Sarf malzemeleri (filtre bezi ile HEPA filtre düzeneği, bezler, fırça başlığı, düz emiş aparatı, hortum, adaptörler)
yok
robot süpürge
Ana ünite (ana kontrol kartı, kamera, pervane, fan, sensör, toz haznesi, su haznesi, şarj istasyonu)
2 yıl
Pil (AA/AAA piller dahil değildir)
1 yıl
Sarf malzemeleri ve aksesuarlar (toz haznesi filtresi, bezler, yan fırçalar, ana fırça, ana fırça kılıfı)
yok
Islak ve kuru elektrikli süpürge serisi
Ana gövde (temiz su haznesi, kirli su haznesi, LED ekran, düğmeler, ana kart, su pompası ünitesi, hoparlör, sap, güç adaptörü) ve şarj istasyonu
2 yıl
Motor (ana gövde motoru ve fırça motoru dahil)
2 yıl
pil paketi
1 yıl
rulo fırça
3 ay
Sarf malzemeleri (filtre, temizleme solüsyonu ve temizleme fırçası dahil)
GARANTİSİ YOKTUR
Saç Kurutma Makinesi Serisi
ana ürün
2 yıl
Not: Renkli ambalaj, iç köpük, kağıt kartlar, kullanım kılavuzları, su haznesi filtreleri, sabitleme vidaları, etiketler, temizlik ekipmanı ve diğer sarf malzemeleri garanti kapsamında değildir.
 
6 Garanti süresi tanımı
 
1) Garanti, geçerli satış makbuzu, fiş veya fatura üzerindeki satın alma tarihi veya (teslimat tarihi satın alma tarihinden daha sonraysa) teslimat tarihinden itibaren başlar.
 
2) Geçerli satın alma belgesi, fiş veya fatura kaybolursa garanti süresi, ürünün alt kısmındaki etikette belirtilen üretim tarihinden üç ay sonra başlar.
 
3) Değişim hizmetinden faydalanılması halinde garanti süresi değişim tarihinden başlatılır. Bunun için değişimi kanıtlayan geçerli bir belge gereklidir.
 
4) Garanti süresi içinde onarılan ve değiştirilen yedek parçalar, garanti süresi orijinal garanti süresinden itibaren üç aydan daha fazlaysa kalan garanti süresine göre ücretlendirilir; ancak garanti süresi orijinal garanti süresinden üç aydan daha kısaysa üç aydan sonrasına göre hesaplanır.
 
7 Elektrikli süpürgelerimizle robot süpürgelerimiz ev içerisinde olağan kullanım amacıyla geliştirilmiş ve üretilmiştir. Ürünün ev dışı ortamlarda kullanılması durumunda ana gövdenin garanti süresi üç aydır.
 
Aşağıdaki durumlar garanti kapsamında değerlendirilmez.
 
1) Temizlik için kullanım kılavuzundaki "Uygulama" ile uyumlu olmayan ürünlerin kullanılması.
 
2) Ürünün kül, kum ve toprak gibi evsel atık dışı materyallerin temizliğinde kullanılması.
 
3) Ürünün ticari bir ortamda temizlik, dekorasyon veya süsleme amacıyla kullanılması.
 
4) Ürünün yüzeye tutunma amaçlı özel kimyasal, metal veya mikro parçacıkların bulunduğu ortamları temizlemek için kullanılması.
 
5) Ürünün aşındırıcı nesneler bulunan ortamlarda kullanılması.
 
6) Üretim kusuru kaynaklı hasarlar dışında fırça kartuşu ve fırça başlığı gibi aksesuarlarla diğer sarf malzemesi benzeri aksesuarlar.
 
7) Dekoratif amaçlı aksesuarlarda ürünün normal kullanımından kaynaklanan yıpranma ve eskime.
 
8) Modeli veya seri numarası yeni nihai makinelere yönelik seri numarası kurallarına uymayan, prototip mahiyetinde bir ürün satın almış olmanız.
 
8 Ücretli Onarım Hizmeti
 
8.1 Aşağıdaki durumlarda ücretsiz onarım hizmeti geçerli değildir ancak ücretli onarım hizmetini seçebilirsiniz:
 
1) Yetkili olmayan bayilerden veya satıcılardan satın alınan ürünler.
 
2) Yanlış kullanım, bakım ve saklamadan doğan hasarlar.
 
3) Ürün ve aksesuarların kusurlu olduğunun garanti süresi dolduktan sonra tespit.
 
4) Ürünlerin, müşteri veya yetkisi bulunmayan üçüncü taraflarca sökülmesinden kaynaklanan hasarlar.
 
5) Ürünlerin doğal afetler gibi mücbir nedenler dolayısıyla zarar görmesi.
 
6) Ürünlerin (çalışma hatası, sıvı girişi, hatalı değişim, nakliye veya taşıma sırasında oluşan çizikler, çarpmalar, yanlış gerilim vb. dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) kaza veya insan kaynaklı nedenlerle zarar görmesi.
 
7) Onarım hizmetinin yetkili servis merkezi veya bayi tarafından kabul edilmesini takip eden 14 takvim günü içerisinde malların gönderilmemesi.
 
8.2 İlgili Masraflar
 
1) Dreame onarım merkezi veya yetkilendirdiği onarım merkezleri, müşteri tarafından gönderilen kusurlu ürünün teslim alınmasının ardından garanti kapsamında olup olmadığını belirlemek için ürünü inceleyecektir. Üründeki kalite kaynaklı hata garanti kapsamındaysa inceleme ücreti ile malzeme, işçilik ve nakliye masrafları Dreame tarafından karşılanacaktır.
 
2) İnsan kaynaklı hatalar nedeniyle hasar gören veya garanti kapsamı dışındaki ürünler için onarım ücreti, yedek parça maliyeti ve çift yönlü kargo masraflarının tarafınızca karşılanması gerekecektir.
 
3) İnsan kaynaklı hatalar nedeniyle hasar gören veya garanti kapsamı dışındaki ürünler için onarım hizmetini reddetmeniz durumunda çift yönlü kargo masraflarını karşılamanız gerekir.
 
9 Aksesuarlar için satış sonrası hizmet koşulları
 
Doğal unsurlardan kaynaklanan kalite kusurlarına sahip, beyan edilenle uyuşmayan, hasarlı veya eksik ürün almanız durumunda, durumu kanıtlayan uygun belgelerin sağlanması koşuluyla ürünlerin alınmasını takip eden 7 iş günü içerisinde Dreame ürünlerine ait aksesuarlar için Dreame müşteri hizmetleri ekibi ile iletişime geçerek değişim talebinde bulunabilirsiniz. Değişim hizmeti, doğrulama işleminden sonra sağlanacaktır. Aksi takdirde, ürünün hasarlı veya eksik olmadığını ve çalışır durumda olduğunu onayladığınız kabul edilir.
 
10 Taleplerin ve Sorumluluğun Sınırlandırılması
 
Bir yıllık dönemi aşması halinde, işbu Politika ile burada öngörülen işlemlerin ihlali nedeniyle gerçekleştirilen hak talepleri veya hukuki süreçlerde Dreame hiçbir sorumluluk kabul etmez. Hiçbir durumda, tarafımıza ait azami sorumluluk miktarı ürün için ödediğiniz satın alma fiyatını aşamaz.
 
11 Diğer Notlar
 
1) Özel gereklilikler haricinde lütfen zarar gören, şişen veya sızdıran piller gibi ciddi boyutta hasarlı pilleri geri göndermeyin. Tarafımıza gönderilmeleri durumunda böylesi piller bertaraf edilecektir.
 
2) Bu politika kapsamında sağlanan satış sonrası hizmetleri yalnızca Dreame veya yetkili bayilerinden satın alınan ürünleri kapsamaz.
 
3) Ürün sürümlerindeki farklar nedeniyle, Dreame ürünleri uluslararası garanti hizmetine tabi değildir. Dreame bayilerinden satın alınan ürünler için müşteri hizmetleri ilgili bayiler tarafından sağlanır. Dreame'den satın alınan ürünler için müşteri hizmetleri, Dreame müşteri hizmetleri ekibi tarafından sağlanır.
 
4) Müşteri tarafından sağlanan alıcı adresi hatalı olması veya alıcının ürünleri kabul etmemesi durumunda doğacak masraflar müşterinin sorumluluğundadır.
 
5) Ürünün teslim edilememesi veya reddedilerek tarafımıza döndürülmesi durumunda ortaya çıkan depolama masrafları ile diğer masraflar tarafınıza ait olacaktır. Malların 30 takvim gününden uzun süre kullanılmaması durumunda Dreame onarım merkezi nihai imha hakkına sahiptir.
 
6) Ürünleri bakım için göndermeden önce lütfen orijinal ürüne bağlı olan özgün nesneleri ve süslemelere (dekoratif etiketler, tanımlayıcı etiketleri, boya vb. dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) dikkat edin. Dreame Onarım Merkezi, bu özgün nesne ve süslemelerin herhangi bir hasar görmesinden veya kaybolmasından sorumlu tutulamaz.
 
7) Satın alınan ürün tarafınıza ulaştıktan sonra hak ve menfaatlerinizi korumak için lütfen ürünün iyi durumda olup olmadığını kontrol edin (taşıma veya diğer nedenlerle hasar olup olmadığını kontrol edin). Dış paket hasar görmüşse lütfen ürünlerin alındığına dair herhangi bir belgeyi imzalamayın ve ürünleri aynı kargo şirketi ile geri gönderin. Alıcı, belgeleri şahsen imzalamadan kargo şirketini paketin belirtilen konuma gönderilmesi konusunda yetkilendirirse olası kayıp veya hasarlar alıcının sorumluluğunda olacaktır. Ürünün dış ambalajı sağlamsa ve içindeki ürünler taşıma nedeniyle hasar görmüşse durumu bildirmek için 24 saat içerisinde Dreame dağıtıcısı veya Dreame müşteri hizmetleri ekibiyle iletişime geçmeniz gerekir. Aksi takdirde sorun bildirimleri işleme alınmayacaktır.
 
12 Bu Politika'da herhangi bir değişiklik olması durumunda, en güncel belge sürümü geçerli olacaktır.
 
13 Bu Politika'daki herhangi bir hükmün ulusal veya yerel yasalarla çelişmesi halinde, ilgili yasalar geçerli olacaktır. Tüm hüküm ve koşullar ilgili yasa ve düzenlemelere uygunsa politika standart olarak kabul edilir.
 
14 Bu politikayla ilgili herhangi bir sorunuz varsa lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.
 
 
15 Bu Politika 1 Temmuz 2021 tarihinde uygulamaya konmuştur.
 
Garanti süresi dolduktan sonra kusurlu olduğu tespit edilen ürünler ve aksesuarlar.